Translate

09.05.2012

A fost... deșart!?!

                Ei... până la urmă weekendul trecut, cred că a fost mai degrabă un vis.
          De când m-am intors inapoi de acasă, parcă ușor ușor mă trezeam și reveneam la realitate. Mai mult de atât, incepeam să mă port ca un copil după ce e trezit din somn, așaaa ”cranky”, mai ales arțăgos, puțin iritat și nervos. Se  vedea in interacțiunea mea cu colegii că ceva nu-i in regulă, nici lucrul nu imi iese prea bine, parcă nu am chef, ceva... e ceva...  N-a trecut mult până să imi dau seama, o discuție ce am purtat-o cu cineva imi relevase adevărul. Nu are rost să reproduc intreaga discuție, in schimb am o piesă muzicală ce vă va reliefa starea mea de la inceputul săptămânii, chiar și până acum:
 ”Vals sentimental”, compus de Piotr Ilici Ceaikovski.
         Ceaikovski a fost un compozitor romantic de naționalitate rusă ce a trăit intre anii 1840-1893. A fost unul dintre cei mai proeminenți artiști romantici considerat de mulți, un compozitor complet. A compus concerte, dintre care nr.1 pentru pian, sau cel de vioara sunt extraordinare ( vă recomand să le ascultați ), balete, care dintre cele mai cunoscute: Lacul lebedelor, Frumoasa din pădurea adormită, Spărgătorul de nuci, adevărate capodopere. Nu se lasă mai prejos nici cu cele 6 simfonii de o complexitate atât tehnică dar mai ales muzicală, și multe multe altele: serenade, capricii, muzică de cameră, opere.
        P.I. Ceaicovski, prin compozitiile lui a reușit să ne ofere o muzică, de o măreție extraordinară. Dacă aveți ocazia sau puțin timp liber, căutați pe internet și ascultați lucrările lui, o să vă indragostiți de muzica lui instant, o să tresăriți, o să vibrați, o să vă aline sufletul.
       Deși simt că nu am spus multe despre acest compozitor, mă opresc aici, lăsându-vă surpriza de a-l descoperii pe cont propriu, pe unul dintre cei mai de seamă compozitori romantici.

         Eu... acum mă intorc la ale mele, in ascultarea acestei muzici...      
      Cu drag,
Arting Everybody


”Procesul de creație e ca și muzica care se inalță cu o rapiditate și o forță extraordinară”
  P. I. Ceaikovski




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu