Translate

30.04.2012

Evoluție... in ce direcție se indreaptă ARTA ?!?

       Uite cum trec zilele și am intârziat cu editorialul.


           Mozart și alți oameni de cultură au adus ceva nou istoriei in decursul a sute de ani, nimeni nu le-a reproșat nimic. Asa sper și eu să nu fiu acuzat de faptul că țin Future Arts in așteptare, poate că așa crește suspansul și rezultatul e mai benefic.
       Acum câteva zile, mă uitam pe Discovery Channel la emisiunea unui binecunoscut supraviețuitor și aventurier. Eu il apreciez, deși sunt mulți pentru care emisiunea lui nu e credibilă. Tocmai de aceea eu ii invit pe ”necredincioși” să petreacă câteva zile in mediul rural, nu neapărat in sălbăticie. Chiar și să supraviețuiești e o artă.
      Dar  o expresie a lui mi-a atras atenția in timpul traversării unor culmi muntoase: 
”Omului ii este familiară ascensiunea”. Presupun că toți am experimentat că urcarea unei pante este mai ușoară decât coborârea ei. Acum, eu gândesc: oare aceeași idee se poate aplica și pentru evoluția spirituală și intelectuală? Ce face omul să regreseze și dacă nu cumva artele se transformă, nu doar se pierd. Eu cred că direcția omului este ascendentă din toate punctele de vedere, diferă doar punctul de vedere al fiecăruia.
      Mai cred și ca evolutia artelor tinde către infinit, deoarece perfecționarea individuală contribuie la ascensiune.
     Hai să ne gândim fiecare, in domeniul in care ne perfecționăm, la ce nivel se va ajunge. 
Aștept comenturile voastre…… la fel cum aștept să se incălzească mai tare afară. :p
     
         Să fiți artiști !

             ‘’Radu’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu