Translate

17.03.2012

La inceput a fost... ARTA


Recunosc, titlul editorialului e prea rigid pentru modul meu de abordare, insă in perioada următoare, vom descoperii arta și in alte moduri decât credeți.
Intâi să mă prezint... mă numesc Radu, anul II master, clarinet, la Conservator… până aici mă pot numii artist in devenire… insă sunt pasionat de geografie, geologie, astronomie, la bacalaureat am luat cu brio proba de Chimie anorganică, construiesc artificii și mici bombe, sunt pasionat de mașini, nu doar să le privesc, ba chiar ințeleg fiecare amănunt sub capotă și nu numai, până a-mi repara singur mașina, in limitele experienței de până acum. Fac sport, atât cât imi permite timpul, locuiesc la casă și am grădină mare pe care o lucrez, plus terenuri prin Baragan (păcat că nu in Pipera)
 Am facut cursuri de psihologie, si sunt interesat de relațiile dintre oameni și de funcționarea creierului (femeii :p ) In continuare citesc și fac cercetări in multe domenii… pentru ce? Pentru mine… doresc să evoluez, abia apoi să dau mai departe ce am invățat. 
Eu consider arta de a trăi cea mai importantă dintre arte. Parca asta face diferența dintre oameni și restul vietăților. Am vrut să descopăr lumea din toate punctele de vedere, pe care acum le-am ridicat la rang de Arte.
Vreau ca impreună cu mine, voi, cei care citiți și probabil veți comenta ce voi scrie, să plecăm intr-o calatorie… spre ARTĂ. 
Daca nu vreți, nu-i problemă, eu oricum sunt pe drum. Nu-mi place să stau in fața calculatorului, insă astă e cel mai rapid și ieftin mod de comunicare. Mă gândesc, acum 200 de ani, câte trăsuri de cai și câte zile ar fi durat să impart aceste gânduri vouă. 
Așa că, să ne bucurăm de această oportunitate și să vedem arta prin alti ochi, fara prejudecăți, căci arta o găsim in orice activitate și lucru din jur.
Vă aștept cu prima artă pe care o voi dezvolta, și daca cineva are propuneri, sau vrea să completeze idei, va fi ascultat cu plăcere, binenteles, dacă vrea să mă blameze, de asemeni il ascult, tot cu plăcere. 
Să aveți o săptamana faină și... afara, doar iarna nu-i ca vara.
                       Să fiți artiști :)

       ''Radu''

2 comentarii:

  1. Asteptam parerile voastre :D Arting Everybody

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimate domn R,

    Cu mare placere si entuziasm am citit articolul tau! Chimie? Geografie? Clarinet? sutele de trasuri si caii probabil ar renunta rapid la Napoleon in favoarea ta! Cat despre creierul femeii, un singur lucru: e la fel ca al vostru doar ca este cu 2 secunde in urma.
    Iti doresc tie si colegiilor tai, cat mai multe realizari, pe orice plan ar fi ele, iar cu blogul, mai mult ca sigur ca va trebuii sa platesc o suma uriasa pentru tichetul de parcare pentru ca am sa poposesc un timp indelungat aici..
    Si....afara, ca nu in fiecare zi e duminica!

    O oarecare ea.

    RăspundețiȘtergere